×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تکرار اختلالات معاملات باعث توقف روند صعودی متغیرها و فشار عرضه ها شد

پایشگر- تکرار اختلالات هسته معاملات بازهم گیربان فعالان بازار سهام را گرفت و منجر به عدم دسترسی به اطلاعات واقعی و فشار عرضه ها و صد البته عدم توضیح مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شد.

به گزارش پایشگر به نقل از بورس پرس، در حالی طی روزهای اخیر بازار سهام با رونق همه جانبه ایی مواجه و باز مورد توجه مردم قرارگرفته و منجر به افزایش ورود سرمایه ها شده که عدم حل مشکلات قبلی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران و پابرجا ماندن اختلالات عدیده در هسته معاملات بازهم گیربان کارگزاران و فعالان و سهامداران را گرفته است.

براساس این گزارش، کارشناسان فنی اعلام کردند از هفته گذشته که بورس با افزایش قیمت ها و رشد معاملات روبرو شده ، اختلاف در اعلام قیمت لحظه ایی و پایانی حدود ۱۰ دقیقه بود اما امروز این اختلاف به چند برابر هم رسیده تا سرمایه گذاران از دستیابی به اطلاعات واقعی و قابل اتکا محروم و دچار سردرگمی شوند.

این وضعیت که بارها تکرار شده ، امروز منجر به توقف روند صعودی متغیرها و فشار عرضه ها شده و بسیاری از شرکت های مثبت هفته گذشته و اول وقت امروز ، شاهد کاهش قیمت و افزایش فروش سهام شده اند.

در این میان متاسفانه فرار مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از رسانه ها و عدم اطلاع رسانی به موقع و عدم حل مشکلات چند ساله ، حکایتی تکراری شده است.

false
true
false
false

true