×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱۸۲۶ میلیارد ریال/ بیمه زندگی خاورمیانه ۵۴۲ درصد رشد خسارت دارد

ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱۸۲۶ میلیارد ریال/ بیمه زندگی خاورمیانه ۵۴۲ درصد رشد خسارت دارد

اخبار بانک و بیمه پایشگر– بیمه زندگی خاورمیانه در مهرماه سال جاری تراز عملیاتی مثبت یک هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال را ثبت کرد و خسارت پرداختی این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۴۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، اولین شرکت تخصصی بیمه‌ای کشور که با نماد “بخاور” و سرمایه ثبت شده ۲۴۰۰ میلیارد ریال در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است، گزارش فعالیت ماهیانه منتهی به پایان مهرماه سال ۱۴۰۱ را منتشرکرد.
این شرکت فرابورسی در مهرماه سال جاری ۵۹۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد و در مقابل ۳۹۲ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد تا حاصل کار آن در بخش تولید حق بیمه به رقم چهار هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال برسد و در بخش خسارت هم دو هزار و۶۲۶ میلیارد خسارت پرداخت کرد.

بیمه خاورمیانه در این دوره هفت ماهه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳۸ در بخش حق بیمه و ۵۴۲ درصد در بخش خسارت پرداختی رشد داشته است. این شرکت در دوره مشابه سال گذشته یک هزار و۸۷۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد بود و همچنین ۴۰۹ میلیارد ریال هم خسارت پرداخت کرده بود.
گزارش خبرنگار پایشگر حاکی است: این شرکت فرابورسی در تازه ترین گزارش از صورت های مالی خود ۳۵۳ میلیارد ریال سود خالص شناسایی کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

false
true
false
false

true