×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جلالی: مردم در مرحله دوم انتخابات نیز انتخابی آگاهانه خواهند داشت

جلالی: مردم در مرحله دوم انتخابات نیز انتخابی آگاهانه خواهند داشت

اخبار سیاسی پایشگر- نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مردم در دور اول انتخابات نشان دادند که تحت تاثیر لیست‌های احزاب و جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرند بلکه خودشان انتخاب می‌کنند، ان‌شاءالله در مرحله دوم انتخابات نیز انتخابی آگاهانه خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت اظهار کرد: مردم باید توجه داشته باشند که بُرنده‌ترین سلاح برای دشمن و قوی‌ترین ابزار برای اقتدار یک کشور حضور مردم پای صندوق‌های رای است.

وی تاکید کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای در داخل کشور اقتدارآفرین و امنیت ساز است و می‌تواند موجب پیشرفت کشور شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: شایسته است که مردم در مرحله دوم انتخابات به دو نکته توجه کنند؛ اولین نکته این است که حضور مردم برای جمهوری اسلامی ایران امری مهم است و این حضور یک پیروزی برای نظام حساب می‌شود. دوم نکته‌ای که مردم باید مورد توجه قرار دهند این است که باید سعی کنند افرادی را انتخاب نمایند که واقعاً دلسوز مردم باشند و دغدغه مردم را داشته باشند.

جلالی با تاکید بر اینکه مردم نباید در انتخاب نمایندگان مجلس در گیر و دار مسائل حزبی و جناحی باشند، گفت: همانطور که مردم در دور اول انتخابات نشان دادند که تحت تاثیر لیست‌های احزاب و جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرند بلکه خودشان انتخاب می‌کنند، ان‌شاءالله در مرحله دوم انتخابات نیز انتخابی آگاهانه خواهند داشت.

false
true
false
false

true