×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جنگ تازه مسوولان در باره ادعای دستمزد هنگفت هیأت هفت نفره مولدسازی دارایی های دولت/۵۴۰۰ میلیارد تومان فقط برای این چند نفر/ خاندوزی: دستگاه قضایی فورا ورود کند

جنگ تازه مسوولان در باره ادعای دستمزد هنگفت هیأت هفت نفره مولدسازی دارایی های دولت/۵۴۰۰ میلیارد تومان فقط برای این چند نفر/ خاندوزی: دستگاه قضایی فورا ورود کند

اخبار اقتصادی پایشگر- طرح مولدسازی دارایی های دولتی با اظهار نظر یک چهره معروف اصول گرا مبنی بر دریافت مبالغ هنگفت توسط هیات هفت نفره و تکذیب آن از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی وارد مرحله جدید و حساسی شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، اخیرا حسین انتظامی معاون پیشین مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی ادعا کرد که دستمزد هیات هفت نفره و همکاران آنان، ۵۴۰۰ میلیارد تومان است، رقمی که بیش از پیش اذهان عمومی را رنجیده خاطر کرده است.
این خبر از آن جهت اهمیت دارد که انتظامی فردی منضبط و البته رسانه‌ای است و بعید به‌نظر می رسد در روایت خبر اشتباهی مرتکب شود.

 


در همین حال احمد توکلی چهره محبوب و اصولگرای مشهور که به صراحت لهجه شهرت دارد، نیز به‌تازگی تاکید کرده که هفت مدیر ارشد دولتی برای هر جلسه مولدسازی ۳۵۰ میلیون تومان حق الزحمه می گیرند!
به‌دنبال این سخنان احساس خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با تکذیب این اظهارات گفت: دستگاه قضایی باید فورا به این مساله ورود کرده و نتیجه بررسی خود را به افکار عمومی اعلام کند.
حال معلوم نیست در این مساله و نزاع روایت ها، کدام یک درست می گویند و کدام نادرست!
متن توییت حسین انتظامی و احمد توکلی و تکذیبیه وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌شرح زیر است:

*خبر تکان دهنده انتظامی معاون سابق وزارت ارشاد:
۵۴۰۰‌ میلیارد تومان دستمزد هیئت ۷ نفره مولدسازی و همکاران آنان

نامه @TavakoliDrدر باره #مولدسازی_اموال_دولت بسیار تکان‌دهنده است.

۵۴٠٠ میلیارد تومان دستمزد هیأت ٧ نفره و همکاران آنان، به‌علاوه معافیت ابدی از تعقیب قضایی.خدا کند آقایان قالیباف و مخبر دست از اصرار بردارند.

 

*اظهارات احمد توکلی

🔻احمد توکلی: این ۷ مدیر ارشد دولتی برای هر جلسه مولدسازی ۳۵۰ میلیون تومان حق الزحمه می‌گیرند؟

🔸احمد توکلی در نامه‌ای انتقادی نوشت: با توجه به مصوبه اخیر، به هر یک از ۷ صاحب‌منصب عضو هیئت مولدسازی برای ۲۴ جلسه در کل سال ۱۴۰۲، مبلغ ۸ میلیارد تومان حق ­الزحمه می‌دهند، زیاد نیست؟

🔸از این هفت نفر می‌پرسم، چگونه می‌خواهید نزد مردمی که برای پولِ پیشِ خانه این ­در و آن­ در می‌زنند و ناامید بازمی‌گردند از این تصمیمات بی‌اساس و غیرعلمی و ظالمانه که فقیران را فقیرتر و اغنیا را غنی‌تر می‌سازد دفاع کنید؟

🔸اعضای هیأت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت مرکب از هفت عضو، عبارتند از: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه/ایران خبر

خاندوزی: ادعای دریافت دستمزد توسط هیات مولدسازی کذب است / دستگاه قضا فورا ورود کند

* وزیر اقتصاد:

🔹از دستگاه قضایی انتظار داریم در ارتباط با ادعای نادرست مطرح شده مبنی بر دریافت دستمزد توسط هیات ۷ نفره مولدسازی ورود و نتیجه بررسی خود را فوراً به افکار عمومی اعلام کند.

🔹این ادعا مصداق بارز خلاف‌گویی و اخلال در امنیت روانی جامعه است.

false
true
false
false

true