×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حقوق کارمندان ۲۰درصد افزایش پیدا می کند

حقوق کارمندان ۲۰درصد افزایش پیدا می کند

گروه اقتصادی پایشگر-رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بسته‌های حمایتی برای اقشار مختلف در سال آینده در نظر گرفته‌ایم، گفت:سال آینده ۲۰ درصد به حقوق کارمندان افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه امروز جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸ دولت گفت: در جلسه روز گذشته دولت ۲۴ تبصره پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید و در واقع این تبصره‌ها احکامی برای اجرای قانون بودجه سال آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا یک‌شنبه آینده ارقام و آمار بودجه سال آینده تصویب می‌شود، افزود: بودجه سال آینده به دلیل اینکه سخت‌ و دشوارترین سال تحریم‌ها ویژه بسته شده است و باید سیاست‌های داشت که بتوانیم تحریم‌ها را دور بزنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: دریافتی مستمری بگیران در سال‌های گذشته، سه تا پنج برابر افزایش داشته و این کار در سال آینده هم ادامه می یابد و بسته‌های حمایتی نیز توزیع خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اینکه سال گذشته رقم بودجه ۳۲۰ هزار میلیارد تومان بسته شد و برای سال ۹۸ نیز تا دوشنبه اعلام می‌شود، خبر داد: تا اینجا بر اساس بودجه سال آینده ۲۰ درصد به حقوق کارمندان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۷۰ هزار میلیارد تومان برای مسائل عمرانی در بودجه ۹۸ در نظر گرفته شده است، گفت: نباید برخی کشاورزان و اصناف دیگر را تحریک به گرفتن پول بیشتر از دولت کنند، سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبه  سه هزار میلیارد تومانی گندمکاران وامی با سود ۲۰ درصد از بانک مرکزی دریافت کرده است و برای سال آینده نیز ۱۸ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای کشاورزان در نظر گرفته‌ایم.

false
true
false
false

true