×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حمله تروریستی به اتوبوس در افغانستان؛ ۸ نفر کشته و تعدادی مجروح شدند

حمله تروریستی به اتوبوس در افغانستان؛ ۸ نفر کشته و تعدادی مجروح شدند

اخبار بین الملل پایشگر- مسئولان بیمارستان در بلخ افغانستان اعلام کردند بر اثر انفجار صبح امروز در مناطق حوزه سوم شهر مزار شریف، دست کم ۸ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا) حوالی ساعت ۷ صبح امروز سه شنبه یک خودرو مسافربری حامل کارمندان در منطقه سیدآباد از مناطق حوزه سوم شهر مزار شریف آماج انفجار قرار گرفت.

« معراج الدین فاروقی » رئیس بیمارستان منطقه ابوعلی سینای بلخی به خبرگزاری آوا گفت که بر اثر وقوع این حادثه ۸ کشته و ۱۰ زخمی به این بیمارستان منتقل شدند.

وی در ادامه افزود تمامی زخمیان و کشته‌شدگان این حادثه افراد محلی هستند.

رئیس بیمارستان منطقه بلخ از رسیدگی به زخمیان حادثه خبر داد و گفت که زخمیان در اسرع وقت به بیمارستان انتقال یافته و تحت مداوا قرار گرفتند.

هنوز از چگونگی وقوع این حادثه اطلاعاتی در دسترس نیست و پلیس تاکنون جزئیاتی منتشر نکرده است.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است اما در هفته ها و ماه های گذشته، داعش مسئولیت چند انفجار مرگبار در افغانستان را برعهده گرفته است.

این انفجار کمتر از یک هفته پس از انفجار در یک مدرسه دینی در استان سمنگان در شمال شرق افغانستان رخ می دهد.

مسئولان محلی ولایت سمنگان افغانستان روز چهارشنبه گذشته از وقوع انفجاری در میان نمازگزاران یک مدرسه دینی در شهر ایبک خبر داده و می‌گویند که در این حمله دست کم ۱۵ تن کشته و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

false
true
false
false

true