×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر «حیفا»

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر «حیفا»

اخبار بین‌الملل پایشگر– مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز مسئولیت حمله پهپادی به بندر«حیفا» در سرزمین‌های اشغالی را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از کانال تلگرامی شبکه «النجباء»، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان ما امروز در پاسخ به جنایات بامداد رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین از جمله زنان، کودکان و سالمندان، بندر «حیفا» را در سرزمین های اشغالی فلسطین مورد حمله پهپادی قرار داد.

در این بیانیه بر تداوم این حملات تا انهدام کامل استحکامات و محل تجمع و استقرار دشمن تاکید شده است.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن های رژیم تل آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصدو هجدهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که آمار کل شهدای نوار غزه به ۲۶ هزار و ۹۰۰ و آمار زخمی ها به ۶۵ هزار و ۹۴۹ نفر از آغاز حملات به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵مهر) رسیده است.

۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید.

عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم صهونیستی برجسته کرد، با وقوع این عملیات موفقیت آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی این رژیم، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند.

false
true
false
false

true