×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خدمات مترو و اتوبوسرانی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

خدمات مترو و اتوبوسرانی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

اخبار فرهنگی هنری پایشگر- مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمات ویژه این ناوگان به مناسبت برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی هر چه‌ بهتر به شهروندان و مسافران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ سرویس‌دهی در خط یک و سه متروی تهران افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ مسعود درستی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلای امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه است افزود: با توجه به ترافیک سطح شهر قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ازدحام مسافر اعزام قطارهای فوق‌العاده به‌ صورت مستقل از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده است.

درستی با بیان اینکه این خدمات در روزهای آخر هفته که بازدید از نمایشگاه بیشتر می‌شود افزایش می‌یابد، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعات برگزاری نمایشگاه تعداد حرکت قطارها افزایش می‌یابد و سرفاصله حرکت در خط یک به ۵ دقیقه و در خط سه به ۷ دقیقه کاهش خواهد یافت.

وی همچنین از افزایش دستگاه های فروش بلیت در ایستگاه های مصلای امام خمینی(ره) و شهید بهشتی خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران و پیش بینی استقبال مسافر در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تعداد متصدیان فروش بلیت در این ایستگاه ها افزایش یافته است.

درستی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در سالن فروش بلیت ایستگاه های مصلای امام خمینی(ره)و شهید بهشتی از مسافران می خواهیم در ایستگاه های مبدا بلیت بازگشت را تهیه کنند.

خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان گرامی جهت بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از تاریخ بیستم اردیبهشت ماه در مصلای حضرت امام خمینی «ره» برگزار می شود، خبر داد و اعلام کرد: برای رفاه حال بازدید کنندگان گرامی، علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی: میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و میدان آزادی، اقدام می کند.

لازم به ذکر است، خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه از یک ساعت قبل از آغاز به کار و یک ساعت بعد از پایان فعالیت نمایشگاه کتاب، ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که نخستین دوره آن در سال ۱۳۶۶ برگزار شد اکنون بار دیگر از ۲۰ اردیبهشت تا ۳۰ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) آغاز بکار می‌کند.

false
true
false
false

true