×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دبیر اجرایی دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی شد

دبیر اجرایی دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی شد

اخبار فرهنگی هنری پایشگر- در حکم جداگانه ای از سوی محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، بهزاد صدیقی، به عنوان دبیر اجرایی این دوره انتخاب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از ستاد خبری دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، محمد رحمانیان بر اساس حکمی، بهزاد صدیقی را به عنوان دبیر اجرایی دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی کرد.
بر اساس این گزارش، محمد رحمانیان در حکم وی نوشته است: «با توجه به تجربیات ارجمند و معتبر جنابعالی در مدیریت و دبیری عرصه های فرهنگی، هنری و اجرایی و خدمات همیشه گی و مؤثرتان در تئاتر ایران زمین، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان دبیر اجراییِ دَهمین دوره انتخابِ آثارِ برترِ ادبیاتِ نمایشیِ ایران منصوب میشوید.
بدون تردید، حضور جنابعالی در پیشبرد اهداف این دوره و نیز در هر چه باشکوهتر برگزارشدن این رویدادِ ملی فرهنگی، افتخارآفرین و مؤثر خواهد بود. بهروزی همیشه گی جنابعالی را آرزومندم.»

شایان ذکر است: بهزاد صدیقی، نمایشنامه نویس، کارگردان، پژوهشگر تئاتر و سینما و استاد دانشگاه، از دوره های دوم تا نهم انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری، دبیر اجرایی و در دو دوره نیز به عنوان دبیر این رویداد ملی فرهنگی بوده و هم اکنون نیز عضو هیئت مدیره و سخنگوی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران است.
دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایشنامه های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

false
true
false
false

true