×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دختر ۱۱ ساله زنی را که با مادرش درگیر شده بود، کشت!

دختر ۱۱ ساله زنی را که با مادرش درگیر شده بود، کشت!

اخبار حوادث پایشگر، ساعت ۱۱ شب بیست و نهم فروردین‌ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شیراز اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه «کفترک» به محل حادثه که یک خانه بود، رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختری ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به این خانه که در واقع یک مزون خانگی بود، رفته‌اند اما پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر فروشندگان که یک زن ۲۶ ساله و مادر ۵۰ ساله‌اش بودند، قرار گرفته و کار به درگیری لفظی و سپس فیزیکی کشیده شده است.

روزنامه ایران از قول سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز نوشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد دختر ۱۱ ساله وقتی متوجه درگیری مادرش با آنها شد، پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، زن ۵۰ ساله را به قتل رسانده است. در ادامه درگیری، مادر قاتل نیز با سلاح سرد دختر مقتول را مجروح کرده و سپس متواری شده‌اند.
وقتی مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند، دختر مقتول اظهار داشت که این مادر و دختر از مشتریان قدیمی آنها بوده‌اند که بدین ترتیب مأموران سرانجام با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

false
true
false
false

true