×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
درخواست رحمانی فضلی از روحانی

پایشگر- وزیر کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درخواست کرد که فرد دیگری به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تعیین و منصوب شود.

به گزارش پایشگر، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، درخواست کرد با توجه به گستردگی اهداف، اختیارات و مسئولیت‌های ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، فرد دیگری به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تعیین و منصوب شود.

وزیر کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، ضمن اشاره به حکم روز گذشته تعیین رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و ضرورت تمرکز ویژه در جهت تحقق منویات شورای عالی هماهنگی اقتصادی در خصوص این ستاد، ضمن تشکر از حُسن اعتماد رئیس‌جمهور ، درخواست کرد، فرد دیگری به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تعیین و منصوب شود.

در متن کامل این نامه که خطاب به حجت‌الاسلام روحانی؛ ریاست جمهوری اسلامی ایران ارائه شده، آمده است:

عطف به حکم شماره ۸۸۵۵۱ مورخ ۱۳۹۷/۷/۷ و تعیین اینجانب به عنوان رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، ضمن تشکر از حُسن اعتماد حضرت‌عالی و نظر به گستردگی اهداف، اختیارات و مسئولیت‌های معینه برای ستاد مذکور و ضرورت تمرکز ویژه در جهت تحقق منویات شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این خصوص، لطفاً دستور فرمائید، فرد دیگری به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تعیین و منصوب شود، تا بدین ترتیب زمینه وقت‌گذاری شایسته و پیگیری مناسب اهداف و برنامه‌های ستاد مورد اشاره مهیا گردد.

false
true
false
false

true