×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
“دریانوردان شجاع” به بازار کتاب آمدند

“دریانوردان شجاع” به بازار کتاب آمدند

 

اخبار فرهنگی و هنری پایشگر-کتاب دریانوردان شجاع نوشته علی اصغر بختیاری و تصویرگری نفیسه و منصوره صحرایی از سوی انتشارات صحرایی سبز در حوزه کودک و نوجوان با موضوع بیمه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر،موضوع این کتاب در باره دو کودک به نام های امیر و سارا است که دوست دارند دلفین ها را از نزدیک ببینند. پدر آن دو که کاپیتان کشتی هستند تصمیم می گیرند این خواسته بچه ها را برآورده سازند. عاقبت بستر مناسب برای سفردریایی مهیا می شود و کاپیتان با همسر و بچه هایش راهی یک سفردریایی به یاد ماندنی می شوند.

این داستان در باره بیمه های باربری و  آتش سوزی اطلاعات ارزنده ای به کودکان داده و آنها را با این مقوله بیشتر آشنا می کند.در انتهای داستان کاپیتان برای اینکه سارا و امیر را خوش حال کند هدیه ارزنده ای تدارک می بیند که از آن به عنوان قلک آرزوها یاد می شود. این قلک آرزوها بیمه نامه لبخند زندگی است .

گفتنی است از این نویسنده کتاب ۱۴جلدی سرزمین نخودی ها و مجموعه کتاب های دندی و قندی (۵جلد) و کتاب ۲جلدی پشت کوه قاف و شوت روباه کوچولو و … منتشر شده است که به عنوان کتاب های کمک آموزشی دانش آموزان و منتخب سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می باشند.

false
true
false
false

true