×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری قاتلان عبدالباقی در آبادان

دستگیری قاتلان عبدالباقی در آبادان

 

اخبار حوادث پایشگر-فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۵ نفر عاملان تیراندازی منجر به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از  ، پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی” افزود: روز گذشته به دنبال وقوع یک‌فقره تیراندازی منجر به قتل فردی به هویت “م_ع” با سلاح جنگی در منطقه امیری این شهرستان، بلافاصله دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی  ۲ نفر از عاملان طراحی و تیراندازی را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک‌قبضه سلاح کلت کمری بکار رفته در قتل و همچنین خودروی ساینا که به وسیله آن مقتول را تعقیب می‌کردند، کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در ادامه با بیان اینکه ۲ متهم دستگیر شده در بازجویی پلیس انگیزه تیراندازی را دریافت وجه نقد از شخصی به هویت (ش، د) عنوان کردند، گفت: ماموران پلیس بلافاصله عامل طراحی صحنه تیراندازی به هویت (ش، د) و دو نفر دیگر از همدستانش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه تحقیقات به منظور کشف ابعاد مختلف پرونده در دست بررسی است، یادآور شد: پس از تشکیل پرونده علیه ۵ متهم دخیل در تیراندازی، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

مجیدعبدالباقی برادر حسین عبدالباقی ساعت ۱۴ و سی دقیقه دیروز شنبه یکم مرداد مقابل ساختمان ایرانیان به ضرب گلوله مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به رغم تلاش پزشکان برای احیا، جان خود را از دست داد.

دوم خردادماه بخشی از ساختمان متروپل آبادان به یکباره فرو ریخت، در این حادثه ۴۳ نفر جانباختند و ۳۷ نفر مصدوم شدند.

false
true
false
false

true