×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رسانه‌های صهیونیست: نظریه نصرالله درخصوص توخالی بودن اسرائیل درحال تحقق است

رسانه‌های صهیونیست: نظریه نصرالله درخصوص توخالی بودن اسرائیل درحال تحقق است

اخبار بین‌الملل پایشگر– رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب اذعان کردند که نظریه سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان درخصوص توخالی بودن اسرائیل درحال تحقق است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: نصرالله از آنچه در «اسرائیل» می‌گذرد بسیار آسوده است زیرا نظریه خانه عنکبوت در جلو دیدگانش درحال تحقق است.

سید نصرالله در جشن آزادسازی جنوب لبنان از دست دشمن صهیونیستی در ۲۵ می ۲۰۰۰، رژیم اشغالگر را «ضعیف‌تر از حانه عنکبوت» توصیف کرده بود. این توصیف از آن زمان تا به امروز در حافظه صهیونیست‌ها حک شده که رسانه‌های عبری پس از سخنرانی اخیر دبیرکل حزب‌الله در یادبود «رهبران شهید» دوباره آن را یادآور شدند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز ۵ اسفندماه در مقاله‌ای به سخنرانی اواخر بهمن ماه دبیرکل حزب‌الله لبنان در یادبود رهبران شهید پرداخت و این سخنرانی را «خانه عنکبوت ۲» توصیف کرد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در واکنش به این سخنان تصریح کرد که این سخنرانی دوباره نظریه خانه عنکبوت جامعه اسرائیل» را احیا کرد.

پیش از این نیز، «شبکه ۱۲» رژیم صهیونیستی در گزارش‌های مفصلی به تحلیل ابعاد و آثار سخنرانی «سید حسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان ۱۶فوریه (۲۷ بهمن ماه) پرداخته و نوشته بود:نصرالله از وضعیت داخلی اسرائیل خوشحال بود.

نصرالله ۲۷ بهمن ماه بار دیگر رژیم صهیونیستی را خانه عنکبوت توصیف کرد.

false
true
false
false

true