×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رهبر انقلاب: کمک‌ به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ادامه یابد/حضور مردم در انتخابات جهاد بود

رهبر انقلاب: کمک‌ به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ادامه یابد/حضور مردم در انتخابات جهاد بود

اخبار سیاسی پایشگر- مقام معظم رهبری با اشاره به برگزاری انتخابات، فرمودند: از ملت ایران به خاطر حضورشان در پای صندوق های رای تشکر کنم.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، رهبر انقلاب صبح امروز پس از کاشت نهال به متاسبت روز درختکاری گفتند: لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم بخاطر حضورشان در پای صندوقهای رأی. هم یک وظیفه‌ی اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند.

میگوییم جهاد؛ چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً، دشمنان ملت ایران، دشمنان ایران اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات را از رونق بیندازند.

مردم با حضور خودشان در پای صندوقها، در مواجهه‌ی با این حرکت دشمنان، یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین این یک جهاد بود.

از دست‌اندرکاران انتخابات هم تشکر میکنیم، از مسئولین برگزاری، از مسئولین تبلیغات، از مسئولین امنیت، از همه‌ی کسانی که به‌نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.

سیل اخیر بلوچستان خسارت‌های زیادی وارد کرده/ گروه‌های امدادی مشغول تلاش و کمک هستند، دیگران هم به این کمک‌ها وارد بشوند

این سیلی که در ناحیه‌ی جنوبی استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد خسارت‌هایی وارد کرده به مردم و خسارت‌های زیادی هم وارد کرده است.

حتماً امدادهایی که دارد انجام میگیرد بایستی ادامه پیدا کند.

بحمداللّه گروههای امدادی -چه از مسئولین دولتی و چه غیر آنها- مشغول کار هستند، تلاش میکنند، کمک میکنند، باید ادامه پیدا کند و دیگرانی که میخواهند، میتوانند، مشتاق به ورود در این کمکها هستند، آنها هم وارد بشوند و اضافه کنند بر این کمکها.

false
true
false
false

true