×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زلنسکی: اگر ترامپ بخواهد، حاضرم با او به خط مقدم بروم/ وقت شنیدن مهمل بافی پوتین را ندارم!

زلنسکی: اگر ترامپ بخواهد، حاضرم با او به خط مقدم بروم/ وقت شنیدن مهمل بافی پوتین را ندارم!

اخبار بین‌الملل پایشگر– رییس جمهور اوکراین مصاحبه اخیر مجری مشهور آمریکایی با رییس جمهور روسیه را مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از دیلی‌میل، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین با انتقاد شدید از تاکر کارلسون، مجری مشهور آمریکایی که به‌تازگی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مصاحبه‌ای ترتیب داد، در گفت‌وگو با «برِت بایر» همکار پیشین کارلسون در شبکه فاکس‌نیوز، گفت: برای بیش از دو ساعت خزعبلات درباره ما، درباره جهان، درباره آمریکا و روابط‌مان، وقت ندارم و این مصاحبه با یک قاتل بود!

رئیس جمهور اوکراین همچنین در واکنش به اظهارات پوتین درباره اینکه اوکراین مذاکره با روسیه را منع کرده است، افزود: نخست اینکه مذاکره‌ای وجود ندارد. منظورم این است که مذاکره با تانک و اشغال اوکراین یعنی نابودی مردم‌مان. موضوع مذاکره نیست. دوم هم اینکه همه می‌دانند و همه به شما خواهند گفت که هم (امانوئل) ماکرون و هم (اولاف) شولتز پیش از اشغال با پوتین صحبت کرده بودند و او گفته بود که حمله‌ای در کار نخواهد بود. چیزی حدود یک ساعت و نیم قبل از حمله برای آنها یادداشتی فرستاد. بنابراین نمی‌توان به او اعتماد کرد و هر قولی که می‌دهد، بی‌ارزش است.

زلنسکی با قدردانی از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بابت تداوم حمایت از اوکراین، باردیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که درخواست کرده است تا به‌جای کمک بلاعوض، به اوکراین وام داده شود، خواست تا شخصاً به کی‌یف و خط مقدم جنگ سفر کند.

زلنسکی مدعی شد: اگر ترامپ بخواهد، حاضرم حتی با او به خط مقدم بروم تا معنای جنگ در اوکراین را درک کند. اینکه چه کسی جنگ را آغاز کرد و چه اتفاقاتی در جریان است. باید ببینید که چه کشور زیبایی داریم اما در جنگ تصویر دیگری وجود دارد.

false
true
false
false

true