×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سپاه دانایی را ضمیمه توانایی کرده است/ پروژه‌های آبرسانی از خدمات قرارگاه خاتم الانبیا بود

سپاه دانایی را ضمیمه توانایی کرده است/ پروژه‌های آبرسانی از خدمات قرارگاه خاتم الانبیا بود

اخبار سیاسی پایشگر، رئیس جمهور گفت: خدمتگزاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانایی را ضمیمه توانایی کردند و این یعنی کار علم پایه و دانش بنیان انجام داده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور صبح امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر ماه) در چهاردهمین همایش ایران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: کسانی که فکر می‌کردند ۳۱ شهریور سال ۵۹ امکان اداره جنگ برای ایران وجود ندارد، دیدند چگونه کشور و دست توانای نیروهای دلداده به انقلاب با تلاش خدمتگزاران سپاه حفظ شد و یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

وی افزود: این خدمتگزاران عزتمندانه و غرور آفرین دفاع مقدس را پیش بردند و بعد از جنگ نیز کار ساخت کشور را آغاز کردند آنجا نیز کسانی که باور نمی‌کردند، ناباورانه دیدند چه کارهای بزرگی در کشور انجام شد.

رئیسی عنوان کرد: نام قرارگاه سازندگی این سال‌ها با انجام کارهای بزرگ در کشور همراه بوده است همچنین این قرارگاه در عرصه‌های مختلف از جمله نفت و گاز، راه سازی، آبرسانی، سدسازی، نیروگاه سازی و سایر حوزه‌های بزرگ از طریق استفاده از علم و فناوری خدمات بسیاری داشته است.

رئیس جمهور تصریح کرد: خدمتگزاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانش و دانایی را به توانایی ضمیمه کردند. ضمیمه کردن دانایی و توانایی به معنای انجام کار علم پایه و دانش بنیان است و همان چیزی است که در این مدت در قرارگاه خاتم الانبیا شاهد آن بوده‌ایم.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم و پیش از آن زمانی که در قوه قضائیه و آستان قدس رضوی بودم همواره با دوستان قرارگاه سازندگی در ارتباط بوده‌ام چرا که هر جا سخن از کار بزرگ بود آنها با روحیه، انگیزه و داشتن نقشه راه اعلام می‌کردند که آمادگی حضور در میدان را دارند.

رئیس جمهور عنوان کرد: بسیاری از پیمانکاران امروز با اتکا به قرارگاه به میدان کار می‌آیند چرا که قرارگاه خاتم الانبیا از فعالیت آنها با قدرت پشتیبانی می‌کند تا آنها با انگیزه فعالیت خود را پیش ببرند.

رئیسی ادامه داد: آبرسانی به خوزستان، همدان و کردستان از خدمات ارزنده قرارگاه خاتم الانبیا بود و اینکه در این مدت نامی از این عزیزان برده نشد به علت آن است که آنها اغلب خدمات و تلاش‌های بسیاری را گمنام انجام داده‌اند.

false
true
false
false

true