×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true

اخبار بازار پایشگر، با روند افزایشی دلار و یورو در صرافی های دولتی، قیمت سکه و ۷ خودرو پرطرفدار هم با سیر صعودی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، امروز در صرافی‌ بانک های دولتی قیمت دلار با افزایش ۶۰ تومانی ۱۱۹۵۰ تومان و یورو نیز با ۳۵۰ تومان افزایش ۱۴۱۵۰ تومان اعلام شده است. ارز مسافرتی نیز با افزایش ۹۰ تومانی به حدود ۱۳۹۶۰ تومان رسید.

برهمین اساس در بازار تهران، سکه تمام طرح جدید با اندکی افزایش به ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

نیم سکه نیز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

همچنین قیمت خودرو در بازار با افزایش همراه بود به طوری که پراید ۱۱۱ با ۴۰۰ هزار تومان افزایش به ۴۰٫۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۱٫۶ میلیون تومانی با قیمت ۷۶٫۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۶۲٫۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس tu5 به قیمت ۶۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، چانگان با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان و رانا با افزایش ۱٫۵ میلیون تومانی به قیمت ۶۳٫۵ میلیون مورد معامله قرار می‌گیرد.

false
true
false
false

true