×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شکست ضد حملات اوکراین/ سرنوشت موسولینی در انتظار زلنسکی است؟

شکست ضد حملات اوکراین/ سرنوشت موسولینی در انتظار زلنسکی است؟

اخبار بین‌الملل پایشگر– معاون شورای امنیت روسیه در پستی تلگرامی، با اشاره به شکست ضد حملات اوکراین از سرنوشت شومی که در انتظار زلنسکی است، پرده برد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه در پستی تلگرامی نوشت که ناامیدی «صاحبان» اوکراین (غربی‌ها) از ضدحملات این کشور، می‌تواند به قیمت جان رئیس جمهور اوکراین تمام شود.

رئیس جمهور سابق روسیه با اشاره به ضدحملات اوکراین نوشت: دشمن مدت‌هاست که قول ضدحملات بزرگی را داده بود و به نظر می‌رسد که این حملات شروع شده است. تعجبی هم ندارد، چون کی‌یف راه دیگری ندارد.

وی افزود: آنها با خودشان می‌گویند «باید حمله کنیم؛ لازم است که حمله کنیم تا پول و سلاحی که دریافت کرده‌ایم، توجیه شود.» اما ناامیدی مالکان آنها (غربی‌ها)، نه تنها می‌تواند پست و مقام زلنسکی و دوستانش را از آنها بگیرد، بلکه به قیمت جان آنها نیز تمام می‌شود.

مدودف ادامه داد: چند گزارش معدود از عوامل اطلاعاتی آمریکا که تحت فرماندهی سرویس اطلاعات اوکراین عمل می‌کنند، کافی است تا تمام دودمان دارودسته تبهکار (رژیم کی‌یف) دود شود. آنها به هدر دادن پول مردم (مالیات‌دهندگان) آمریکا متهم خواهند شد. علاوه بر این، آنها (آمریکا) این کار را به دست کسانی دیگر خواهد سپرد؛ این عادت کسانی است که در سی‌آی‌ای کار می‌کنند.

رئیس شورای امنیت روسیه تاکید کرد: آنها به یک مشت افراطی دستور خواهند داد تا به یک معتاد به جرم خیانت به جمهوری اوکراین و جنبش باندِرا، سیلی بزنند و سپس او و دارودسته‌اش را سروته به دار می‌آویزند؛ درست همانطور که بنیتو موسولینی و گروه کودتاچی فاشیستش در میدان «پیاتساله لورتو» میلان را دار زدند.

مدودف افزود: بنابراین، رژیم کی‌یف تنها یک راه دارد و آن هم این است که تا ته خط برود و هزاران سرباز را سپر خودش کند. اما در این مورد، نباید دشمن را دست کم بگیریم. دشمن و جهان غرب که از او حمایت می‌کند، آماده‌اند تا برای پاک کردن کشور ما از نقشه جهان، هر کاری بکنند. در نتیجه، هم‌اکنون اصلی‌ترین موضوع، تمرکز کافی و دادن پاسخی درست و حسابی است. ارتش ما روی هوا، نیروهای زرهی و تسلیحات نقطه‌زن برتری چشمگیری دارد.

رئیس جمهور پیشین روسیه تصریح کرد: باید دشمن را متوقف کنیم و سپس ضدحمله بزنیم. هدف ما نه تنها آزادسازی سرزمین و حفاظت از مردم‌مان است بلکه می‌خواهیم رژیم نازی کی‌یف که در «کشور ۴۰۴» رخنه کرده را کاملاً سرنگون کنیم.

(اشاره مدودف به خطای ۴۰۴ در بستر اینترنت است. خطای ۴۰۴ از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین خطاهای اینترنتی بوده و زمانی اتفاق می‌افتد که فرد بخواهد بر حسب نیاز خود وارد یک صفحه اینترنتی و یا آدرس URL شود اما آن صفحه هرگز وجود نداشته، حذف شده یا آدرس آن به آدرس دیگری تغییر یافته باشد.)

false
true
false
false

true