×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فراکسیون زنان مجلس از رئیس قوه قضائیه قدردانی کرد

فراکسیون زنان مجلس از رئیس قوه قضائیه قدردانی کرد

اخبار اجتماعی پایشگر- فراکسیون زنان با ارائه لوح تقدیر به حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی از ارائه لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانون در برابر خشونت و همچنین فراهم کردن شرایط تسهیل رسیدگی به پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، فریده اولاد قباد رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پایان نشست فراکسیون زنان با رئیس قوه قضائیه، از طرف این فراکسیون لوح تقدیری به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اهدا کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: بر خود لازم می دانیم به عنوان اعضای فراکسیون بانوان در مجلس شورای اسلامی از تلاش ها و زحماتی که کشیده شده، از جمله در مورد لایحه “صیانت، کرامت و تامین امنیت بانون در برابر خشونت” که جهت مراتب قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال داشته‌اید، تشکر و قدردانی کنیم.

همچنین باید از قوه قضاییه برای فراهم کردن شرایط تسهیل رسیدگی به پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر و تشکر کرد که با همت بلند قضات و همکاران خدوم و شریف خود در فراهم کردن این جهاد بزرگ کوشا و ساعی باشند.

در آخر لازم است به عرض برسانم که چشم تمامی مراجعین به قوه قضاییه به نتیجه کار یعنی عدالت خواهی منور است، تا در سایه سار آن جامعه اسلامی داشته باشیم.

false
true
false
false

true