×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قندون در خانه های کودک

پایشگر-با آغاز سال تحصیلی جدید ٢٧ عنوان کتاب ھای «قندون» برای تدریس در خانه ھای کودک شھر شکوفه ھا منتشر شد.

به گزارش پایشگر ،مجموعه کتاب ھای آموزشی «قندون» در سال تحصیلی ٩٧-٩٨ در خانه ھای کودک شھر شکوفه ھای سازمان فرھنگی ھنری شھرداری تھران تدریس می شود.

خانه کودک از جمله مراکز سازمان فرھنگی ھنری است که به منظور آموزش کودکان ۴ تا ۶ ساله دایرشده  است. در حالحاضر بیش از ٧٠ شعبه خانه کودک با عنوان شھر

شکوفه ھا زیر نظر سازمان فرھنگی ھنری آموزش کودکان را در حوزه ھای شھروندی، اجتماعی و علمی با رویکرد دینی و بومی فعالیت می کند.

کتابھای آموزشی «قندون» توسط انتشارات نشر شھر و گروه نویسندگان منتشر و تالیف شده است. گروه نویسندگان شامل ٣ عضو اصلی شورای نویسندگان و ١٢ نفر نویسنده ھمراه است که ھمه آنھا مولف کتاب ھای آموزشی کودکان ھستند.

٢٧ عنوان کتابھای «قندون» با موضوعھای؛ علوم، ریاضی، اخلاق، دینی، اجتماعی، بھداشت، ھویتی، ھنر و خلاقیت، شعر و مجموعه کتاب ھای دعای «دستھایی رو به آسمان» تالیف شده است.

این کتابھا شامل ٧ عنوان کتاب ویژه گروه سنی چھار سال با شمارگان ١٠٠٠ نسخه، ١١ عنوان ویژه گروه سنی پنج سال با شمارگان ١٠٠٠ نسخه، ١١ عنوان ویژه گروه سنی ۶ سال با شمارگان ٣٠٠٠ نسخه منتشر شده است و کتاب کاربرگ «چه روزی؟ چه کاری؟» نیز مشترک بین ھمه گروهھای سنی است.

این کتابھا شامل مجموعه شھر اخلاق یک برای ۴ ساله ھا با عنوان «قندک، لباش می خنده، شیرین مثل قنده»، مجموعه شھر اخلاق ٢ برای ۵ سالهھا با عنوان «قندک شده مرتب، یه بچه مؤدب»، مجموعه شھر اخلاق ٣ برای ۶ ساله ھا با عنوان «قندک چه بیافاده، لباس پوشیده ساده»، مجموعه کتابھای شعر

دستھای رو به آسمان برای سنین ۴ تا ۶ سال، مجموعه شھر ریاضی یک برای ۴ ساله ھا با عنوان قندک، چطور می تونه اندازه رو بدونه؟»، مجموعه شھر ریاضی ٢ برای ۵ ساله ھا با عنوان «قندک، چه مھربونه چپ و راست رو میدونه»، مجموعه شھر ریاضی ٣ برای ۶ ساله ھا با عنوان «قندک، عدد می دونه می شماره دونه دونه»،»، مجموعه شھر علوم یک برای ۴ ساله ھا با عنوان «قندک، بھار، تابستون، بعدش

پاییز و زمستون»، مجموعه شھر علوم ٢ برای ۵ ساله ھا با عنوان «قندک شده باغبون، گل میکاره تو گلدون»، مجموعه شھر علوم ٣ برای ۶ ساله ھا با عنوان «قندک شیرین زبون، چشم و دھان و دندون»

تعدادی از کتابھای این مجموعه ٢٧ جلدی ھستند.

false
true
false
false

true