×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قیمت خودرو کاهش پیدا کرد/دلالی خودرو با حذف ثبت محضری

قیمت خودرو کاهش پیدا کرد/دلالی خودرو با حذف ثبت محضری

اخبار بازار پایشگر-نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت: بازار خودرو دوباره در این هفته با کاهش قیمت مواجه بوده و علت آن نیز نبود تقاضا و رکود بازار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از ایلنا اسد کرمی در مورد وضعیت بزار شب عید خودرو اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که روزهای نزدیک به عید تقاضای خودرو افزایش پیدا می‌کرد امسال هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود و خریداری نه برای خودروی داخلی و نه برای خودروی خارجی وجود ندارد. حتی نسبت به عید سال گذشته هم تقاضا کمتر شده است.

وی افزود: بازار خودرو دوباره در این هفته با کاهش قیمت مواجه بوده و علت آن نیز نبود تقاضا و رکود بازار است.

کرمی در مورد طرح مطرح شده در مجلس مبنی بر حذف ثبت محضری برای برخی خودروها گفت: ما در اتحادیه پیگیر این هستیم که با قولنامه کد رهگیری به اعضا دهیم تا بتوان خرید و فروش‌ها را رهگیری کرده و دلالی‌ها را کنترل کرد. ثبت محضری کمی دست دلال‌ها را می‌بندد اما حذف ثبت محضری دست دلال‌ها را باز می‌گذارد اما اگر قولنامه‌ها کد رهگیری داشته باشند دلال‌ها نمی‌توانند جایی در این بازار داشته باشند تا بازار خودرو بتواند جای خود را پیدا کند.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به نرخ روز خودرو در بازار تصریح کرد: قیمت پراید با ۱ میلیون کاهش نسبت به هفته گذشته ۱۰۷ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار ۱۲۴ میلیون تومان، تیبا هاچ بک ۱۳۰ میلیون تومان، ساینا با ۲ میلیون کاهش ۱۳۸ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با ۵ میلیون کاهش ۱۹۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیب ۲ با ۲ میلیون کاهش ۱۹۸ میلیون تومان و تیپ ۵ با ۲۰ میلیون کاهش ۲۶۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ v8 با ۲۰ میلیون کاهش ۲۴۳ میلیون تومان، ۲۰۷ دنده‌ای با ۱۴ میلیون افت ۲۸۸ میلیون تومان و ۲۰۷ اتوماتیک با ۱۰ میلیون کاهش ۳۹۰ میلیون تومان، سمند LX با ۱۲ میلیون افت قیمت ۱۸۸ میلیون تومان، هایما ۷۲۰ و جک نیز ۷۲۰ میلیون تومان است.

false
true
false
false

true