×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مجری مراسم افتتاحیه و عضو هیئت انتخاب،پشت در های بسته جشنواره

مجری مراسم افتتاحیه و عضو هیئت انتخاب،پشت در های بسته جشنواره

اخبار فرهنگی هنری پایشگر-علی رغم آغاز جشنواره و شروع نمایش فیلم ها در پردیس سینمایی ملت ،هنوز کارت تعدادی از اعضای انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی آماده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر،هنوز تعدادی از کارت های اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی آماده نشده و این مسئله باعث سردرگمی و بلاتکلیفی تعدادی از نویسندگان و منتقدان سینمایی شده است.
اگرچه در کانال خبری انجمن منتقدان لیست اسامی کسانی که کارت هایشان آماده شده، منتشر شد و  اما امروز در دفتر انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی با منتقدانی مواجه شدیم که اگر چه تاییدیه لازم را گرفته و البته اسمشان هم در لیست کسانی که کارتشان صادر شده ،دیده می شد اما این کارت ها به منشی انجمن تحویل داده نشد و به دلیل تعطیلی انجمن ،اگر کسی به هر دلیلی نتواند کارت خود را تا پایان وقت اداری امروز تحویل بگیرد،سه روز از فیلم های جشنواره را از دست می دهد.
البته منتقدانی  هم که کارتشان ،  به انجمن تحویل داده نشده،باید تا شنبه منتظر بمانند و بعد به خانه سینما مراجعه کند.درکنار این هم کسانی هستند که برایشان دو کارت صادر شده است!
به عنوان نمونه، کارت  مجری مراسم افتتاحیه جشنواره  که قرار است مجری نشست های روز جمعه هم باشد،به دفتر انجمن نرسیده وحالا معلوم نیست که روز جمعه،چه کسی این نشست ها را برگزار می کند. حتی یکی از اعضای هیئت انتخاب فیلم ها که از قضا منتقد هم هست،کارتش صادر نشده است! البته تعداد منتقدانی که کارتشان صادر نشده ، حدود پنجاه نفر هستند .
در این میان هم متاسفانه کسی پاسخگو نیست و حتی با  مدیر روابط عمومی  جشنواره هم تماس گرفتیم که متاسفانه کسی پاسخگو نبود.
آیا کسی هست که بگوید چرا برخی از منتقدان به دلیل سهل انگاری باید پشت درهای بسته بمانند؟! چنین وضعیتی شایسته جشنواره ای است که سی و هفتمین دوره خود را برگزار می کند؟! واقعا در این جشنواره،کسی هست که پاسخگو باشد؟!

false
true
false
false

true