×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مردم ایران پای آرمان‌ها و اعتقادات خود به انقلاب و نظام ایستاده‌اند

مردم ایران پای آرمان‌ها و اعتقادات خود به انقلاب و نظام ایستاده‌اند

پایشگر- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: مردم ایران پای آرمان‌ها و اعتقادات خود به انقلاب و نظام و شکستن خوی استکباری آمریکا ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، امیر خجسته در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه آمریکا با تمام قدرت برای مقابله با ایران ورود کرده است، اظهار کرد: آنها برای این کار هزینه‌های میلیاردی انجام می‌دهند تا اراده و روحیه مردم ایران را در هم بشکنند.

وی ادامه داد: مردم ایران پای اعتقادات خود به انقلاب و نظام و شکستن خوی استکباری آمریکا ایستاده اند.

خجسته خاطرنشان کرد:مردم ایران همانند گذشته در برابر ظلم‌های آمریکا،رژیم صهیونیستی و عربستان ایستاده‌اند چراکه ایستادگی جلوی قلدران جهان جزو اعتقادات دینی ماست و مردم ایران زیر بار ظلم و جور نمی‌روند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا و همپیمانانش در منطقه فکر می‌کنند نسل سوم و چهارم انقلاب از آرمان‌ها دور شده اند در صورتی‌که آن‌ها در مواقع ضروری همواره ایستادگی خود را نشان داده‌اند.

خجسته گفت: اسلام ناب که در ایران و برخی کشور‌های دیگر منطقه وجود دارد با استکبار منافات دارد. مرم ایران در مقابل آمریکا می‌ایستند و آمریکا روز به روز ذلیل‌تر می‌شود . انشالله به زودی آمریکا را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

false
true
false
false

true