×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مرگ طبیعی،قتل ،خودکشی/آزاده نامداری خاطره شد/پزشکی قانونی پرده از راز مرگ برمی دارد

مرگ طبیعی،قتل ،خودکشی/آزاده نامداری خاطره شد/پزشکی قانونی پرده از راز مرگ برمی دارد

اخبار فرهنگی هنری پایشگر- در نخستین روزهای سال جدید ، آزاده نامداری ، از مجریان سابق صدا و سیما و بازیگر به دلایل نامعلومی در گذشت. مرگ طبیعی ،قتل یا خودکشی از جمله فرضیه هایی است که برخی رسانه ها از آن خبر داده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، دقایقی قبل خبر فوت مشکوک بانویی در منطقه سعادت آباد تهران اعلام شد.

بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است.هنوز هیچ مقام رسمی فرد فوت شده را تعیین هویت نکرده و از نحوه مرگ این فرد اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر درگذشت این مجری صدا و سیما را تایید کرد و افزود: با توجه به علائم جسد خانم آزاده نامداری می‌توان گفت زمان زیادی از فوت وی گذشته و باید پزشکی قانونی درباره علت مرگ اظهار نظر کند.

 مجتبی خالدی شنبه شب درباره فوت آزاده نامداری مجری سابق افزود: در ساعت ١٨:٣٨ عصر امروز با اورژانس تهران تماسی  گرفته شده و ماموران اورژانس بلافاصله به محل اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: مادر خانم نامداری دو روز از او بی خبر بود و امروز به منزل او مراجعه می‌کند و با پیکر بی جان او مواجه می‌شود.

خالدی اظهار کرد: باتوجه به علائم جسد می‌توان گفت زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تا این لحظه ساعت ۱۰ شب هفتم فروردین ماه جسد آزاده  نامداری به پزشکی قانونی ارجاع داده نشده است.

 مهدی فروزش  افزود: در حال حاضر تقاضای حضور کارشناس پزشکی قانونی در صحنه فوت شده است و کارشناس پزشکی قانونی در حال عزیمت به این محل است.

وی ادامه داد :به محض این که جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شود مراحل تشخیص هویت و تعیین علت فوت وی مورد بررسی قرار می‌گیرد و و نتایج این بررسی به  مرجع قضایی اعلام می شود.

اری: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده / هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل آزاده نامداری وجود ندارد
قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، درباره علت فوت آزاده نامداری اظهار کرد: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد. افزود: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران  نیز در این رابطه گفت: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

قاضی محمد شهریاری درباره علت فوت آزاده نامداری اظهار کرد: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

وی در گفتگو با تسنیم افزود: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

false
true
false
false

true