×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی در شرق سوریه را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی در شرق سوریه را هدف قرار داد

اخبار بین‌الملل پایشگر– مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که مبارزان مقاومت پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر در عمق سوریه را با پهپادهایی هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای امروز-دوشنبه- اعلام کرد: در ادامه رویکردمان در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری به مردم غزه و در پاسخ به تجاوزات رژیم غاصب که در حق غیرنظامیان فلسطینی از کودکان، زنان و سالمندان مرتکب می‌شود، مبارزان مقاومت اسلامی عراق روز یکشنبه با پهپادهایی پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در عمق سوریه را هدف قرار دادند.

به نقل از المیادین، مقاومت عراق در ادامه نیز تاکید کرد: به نابودی مقرهای دشمنان ادامه می‌دهد.

مقاومت اسلامی عراق روز شنبه نیز در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن پایگاه اشغالگران موسوم به «خراب الجیر» در عمق سوریه و پایگاه آمریکایی حریر در اربیل در شمال عراق با هواپیماهای بدون سرنشین خبر داد.

این حملات و اهداف به عنوان پاسخ نظامی مقاومت عراق و پس از آن انجام شد که ارتش آمریکا روز جمعه یک سری حملات هوایی را انجام داد که مواضع نظامی و تاسیسات غیرنظامی را در شهر دیرالزور سوریه و القائم در عراق هدف قرار داد.

جنبش نُجَباء عراق روز شنبه در واکنش به تجاوزات اخیر آمریکا به عراق، با بیان اینکه مقاومت اسلامی در زمان و مکانی که مقتضی بداند پاسخ خواهد داد، تأکید کرد: ما شگفتی‌هایی داریم که دشمن را عصبانی و دوست را خشنود می‌کند. تسلیم نشده و عقب نشینی نخواهیم کرد.

نیروهای حشد شعبی عراق نیز آمادگی خود را برای اجرای هرگونه دستور فرمانده کل قوا برای حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی عراق تایید و خاطرنشان کردند که هدف قرار دادن مواضع حشد شعبی توسط آمریکا نقض آشکار حاکمیت کشور عراق و حمله به سرویس‌های امنیتی رسمی آن است.

false
true
false
false

true