×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مهدی قزلی دبیر اجرایی جایزه جلال آل احمد شد

مهدی قزلی دبیر اجرایی جایزه جلال آل احمد شد

اخبار فرهنگی هنری پایشگر- مهدی قزلی برای ششمین دوره متوالی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان «دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ،در حکم سیدعباس صالحی خطاب به قزلی،  مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان آمده است: نظر به سوابق ارزشمند جناب‌عالی در عرصه‌های فرهنگی، به ویژه در حوزه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل بیشتر با اساتید، نویسندگان ارجمند و هیات علمی، در برگزاری شایسته این رویداد بزرگ موفق و موید باشید.
در پی تصمیم کارگروه ویژه جشنواره‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۳ برگزاری جایزه ادبی جلال آل‌احمد، جشنواره بین‌المللی شعر فجر و جایزه ادبی پروین اعتصامی به بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان واگذار شده است.

مهدی قزلی از خردادماه سال ۹۳ مسئولیت مدیریت بنیاد شعر و ادبیات داستانی را برعهده داشته است. او بیش از ۳۰ کتاب ادبی و مستندنگاری در کارنامه خود دارد و در طول مدیریت خود در بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، چندین دوره دبیر اجرایی جوایز مختلف ادبی بوده است.

false
true
false
false

true