×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
میشل اوباما با پادکست نورمی آید

میشل اوباما با پادکست نورمی آید

 

اخبار فرهنگی هنری پایشگر-پادکست”میشل اوباما، پادکست نور” از روی  کتاب جدید او با عنوان  “نوری که حمل می کنیم” به زودی منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر  به نقل از خبرگزاری ای پی  ،این پادکست در تاریخ هفت مارچ منتشر خواهد شد و شامل گفت وگوهای میشل اوباما با افراد معروفی چون اوپرا وینفری است. این گفت وگوها در تورهایی  که  اوباما برای معرفی کتابش برگزار کرده ، انجام شده است.

شرکت اودیبل اعلام کرده هزاران نفر موفق شدند در برنامه های زنده معرفی کتاب شرکت کنند اما این مکالمات اکنون در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

این پادکست هشت اپیزودی، ماورای خود کتاب است. چرا که در این پادکست میشل اوباما و دوستانش داستان های شخصی را با دیگران درمیان می گذارند.

به نقل از میشل اوباما این کتاب درباره مواجه با استرس و تغییر در زندگی است و” فرصتی برای  ارتباط دوباره با مردم واقعی ایجاد می کند. او این پادکست را یک تجربه عمیق تر از لحظات خوش و پرمعنا می داند.

کتاب “نوری که حمل می کنیم” در تاریخ ۱۵ نوامبر منتشر شد و تور معرفی کتاب از همان شب آغاز شد.

این پادکست اولین پروژه چندساله بین شرکت های اودیبل و هایر گروند پروداکشنز است که پس از این که باراک و میشل اوباما کاخ سفید را ترک کردند، راه اندازی شد.این شرکت چندین مستند مطرح همچون مستند برنده اسکار “کارخانه آمریکایی” را تولید کرده است.

اپیزودهای “پادکست نور” به مدت دو هفته منحصرا از شرکت اودیبل قابل دسترسی خواهد بود و بعد از آن بر روی پلتفرم های دیگر قابل دسترس خواهد بود.

 

مترجم :منیژه رضاپور

 

false
true
false
false

true