×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
​نسخه جدید همراه مراجعه مردم به شعب را به ۳درصد رساندیم/به زودی از پلتفرم بانکداری دیجیتال رونمایی می شود

نسخه جدید همراه مراجعه مردم به شعب را به ۳درصد رساندیم/به زودی از پلتفرم بانکداری دیجیتال رونمایی می شود

اخبار بانک و بیمه پایشگر– عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران از تلاش های صورت گرفته برای کاهش نیاز مردم جهت مراجعه به شعب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، عضو هیأت مدیره این بانک با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۷ درصد از خدمات و تراکنش های مالی و غیر مالی از طریق مراجعه غیر حضوری قابل دریافت است ،از نیاز تنها ۳ درصدی مراجعه مردم به شعب این بانک برای انجام خدمات مورد نیاز خود سخن گفت.

وی ادامه داد: بر این اساس ، به طور متوسط بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تراکنش در هر ماه با استفاده از زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری بر بسترMain frame انجام می شود.

عضو هیأت مدیره بانک صادرات در ادامه بر سیاست های کیفی گرایی خدمات نوین بانک اشاره کرد و اظهار داشت: برای بالا بردن سطح سرویس و ظرفیت آن و نیز پایداری و خدمات رسانی با کیفیت و سریع به مشتریان این بانک طی روزهای گذشته نسبت به ارتقاء قابل ملاحظه زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری اقدام و موفق گردیده زیر ساخت های لازم که بیش از ده سال از ارتقاء آن گذشته بود را توسعه داده و توانسته گامی بلند برای حرکت پر شتاب به سوی بانکداری الکترونیکی و تحول دیجیتال بردارد.

سیفی اضافه کرد : این مهم سبب شد تا توان پردازشی سامانه متمرکز بانکی به بیش از ۴ برار افزایش پیدا کرده و زمینه بهبود در سایر بخش های ارائه خدمات نوین را نیز فراهم نماید.

وی در ادامه تأکید کرد: رویکرد چابک سازی بانک صادرات در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و غیر حضوری را تقویت خواهیم کرد و بناست به زودی خدمات متنوع و نو آورانه بر مبنای بستر ایجاد شده طراحی و ارائه شود.

عضو هیأت مدیره بانک صادرات تشریح کرد: بر این اساس، به زودی از پلتفرم بانک دیجیتال صادرات ایران رو نمایی خواهیم کرد و این پلتفرم به عنوان یکی از جامع ترین پلتفرم های بازار پولی و مالی کشور ، در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

سیفی در ادامه برنامه های در نظر گرفته شده در بانک صادرات ایران اظهار داشت: پلتفرم مذکور به نحوی طراحی شده که در مسیر توسعه آن بناست بانکداری بانک صادرات ایران با بانکداری نسل ۴ یا بانکداری نوین همراه گشته و بلوغ فناوری اطلاعات این بانک را در مسیر خلق یک اکوسیستم مشتری محوربر مبنای تعامل و رفع نیاز های هر چه بیشتر درزندگی مشتریان هدایت نمائیم.

وی همچنین با اشاره به ایجاد مرکز خدمات غیر حضوری در ستاد بانک که متولی پشتیبانی خدمات غیر حضوری سطح شبکه می باشد ، اضافه کرد : امیدواریم با این اقدامات مسیر کیفی گرایی خدمات شعب را نیز تقویت کرده و در صورت ضرورت به حضور مشتریان در شعبه، بهره مندی از خدمات شعب در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت را برای آنها امکان پذیر کنیم.

false
true
false
false

true