×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هشدار وزارت جهاد کشاورزی نسبت به بالا رفتن قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت‌ها را تعدیل کنید

هشدار وزارت جهاد کشاورزی نسبت به بالا رفتن قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت‌ها را تعدیل کنید

اخبار اقتصادی پایشگر- مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در نامه‌ای به انجمن جوجه یکروزه خواستار اقدامات لازم برای تعدیل قیمت جوجه یکروزه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، در متن نامه مسعود امراللهی_مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی به انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه آمده است:

بر اساس گزارش‌های مستمر و رصد هدفمند بازار جوجه یکروزه و با توجه به تذکرات مکرر قبلی، متاسفانه شاهد روند صعودی و افزایش قیمت جوجه یکروزه گوشتی برخلاف توافقات، بالاتر از قیمت اعلامی آن انجمن بوده و باعث ایجاد تنش در بازار و دلسردی مرغداران گوشتی نسبت به تامین جوجه با قیمت مناسب و کاهش جوجه‌ریزی می‌شود. علی‌ایحال با عنایت به تاثیر مستقیم این نهاده در قیمت گوشت مرغ مصرفی مردم، مجددا تاکید می‌گردد به واحدهای مرغ مادر گوشتی اطلاع‌رسانی شود تا نسبت به تحویل جوجه یکروزه گوشتی با قیمت تعیین شده به واحدهای مرغ گوشتی اقدام کنند. شایان ذکر است عملکرد کلیه واحدهای مرغ مادر گوشتی کشور در این خصوص به صورت روزانه و مستمر در حال رصد بوده و یا واحدهای متخلف برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

false
true
false
false

true