×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش رئیس شورای شهر تهران به تغییر ساعت کاری اداری

واکنش رئیس شورای شهر تهران به تغییر ساعت کاری اداری

اخبار اجتماعی پایشگر- رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تغییر ساعت کاری اداری گفت: سال گذشته نیز ساعت جلو کشیده شد و مشکلی پیش نیامد، امسال نیز مشکلی پیش نمی‌آید اما کار برای کارگران مترو سخت می‌شود زیرا ساعت کاری آنها ظهر به پایان نمی‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، مهدی چمران پیش از یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد، گزارش بازدید از محلات ارائه می‌شود همچنین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارش اقداماتی را که از ابتدای سال این معاونت انجام داده‌ است، توضیح می‌دهد.

وی ادامه داد: در نشست امروز شورای اسلامی شهر تهران، گزارشی از وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی که مطبوعاتی نیستند و به فروشگاه‌های کوچک تبدیل شده‌اند، ارائه می‌شود.

چمران درباره تغییر ساعت کار اداری گفت: در مورد تغییر ساعت کاری، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، خود را با تغییر ساعت هماهنگ کردند و از ساعت چهار صبح امروز خدمات ارائه می کنند اما کار برای کارگران مترو سخت می‌شود زیرا ساعت کاری آنها ظهر به پایان نمی‌رسد بلکه باید تا شب خدمات ارائه دهند که شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه حتما در این مورد باید تدبیری بیاندیشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: سال گذشته یک ساعت، ساعت‌ها را جلو کشیدند و به دلیل کاهش مصرف برق، ساعت کاری ادارات از ۶ شروع شد و مشکلی پیش نیامد؛ بنابراین اگر سال گذشته عملیاتی شد، امسال هم می‌تواند این طرح انجام شود.

وی با بیان اینکه نیروگاه‌ها در فشار شدید هستند، گفت: سال گذشته با تدابیر و برنامه‌ریزی مشکل حل شد و البته این مشکل امسال هم وجود دارد و با قطع برق صنایع آسیب جدی می‌بینند؛ بنابراین هر قدر ما صرفه جویی کنیم به صنعت کمک کرده ایم.

false
true
false
false

true