×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true

واکنش شورای شهر به آغاز طرح ارشاد بدحجابان در مترو

اخبار اجتماعی پایشگر- عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز ارشاد بدحجابان در مترو، گفت: مترو همچون خیابان، فضای عمومی محسوب می‌شود و حجاب اسلامی در مکان‌های عمومی باید رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره موضوع حجاب در مترو مبنی بر برخورد قاطعانه ماموران مترو با بدحجابی، بی‌حجابی و‌ناهنجاری‌های اخلاقی اظهار کرد: مترو نیز همچون سایر فضاهای عمومی، قوانین کشور باید در آن رعایت شود و مکلف هستیم همگی این قوانین را رعایت کنیم.

اخبار اجتماعی – وی با اشاره به اینکه مترو نیز مانند اتوبوس، خیابان‌ها، فرودگاه و … فضای عمومی به شمار می‌رود و طبق قانون جمهوری اسلامی ایران رعایت حجاب اسلامی زنان در این مکان‌ها باید رعایت شود، گفت: این مسأله مورد تأکید است و ما نیز تابع آن هستیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ مترو فضای اختصاصی نیست؛ محلی عمومی به شمار می‌رود و متعلق به همه مردم است، لذا رعایت حجاب اسلامی در آن ضرورت دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه هفته گذشته از آغاز ارشاد بدحجابان در مترو خبر داد و گفت: با این طرح وضعیت حجاب در مترو بهبود می‌یابد.

false
true
false
false

true