×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
ورود کمیسیون آموزش مجلس به دلایل عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان

ورود کمیسیون آموزش مجلس به دلایل عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان

اخبار اجتماعی پایشگر– سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: این کمیسیون از هفته پایانی تیر،‌وارد مباحث تخصصی و جزئی مربوط به دستورکارهای کمیسیون آموزش خواهیم شد که یکی از درخواست‌ها و مطالبات ارجاعی،‌ رتبه‌بندی معلمان و دلایل عدم اجرای آن است.

به گزارش پایگاه خبری پایشگر، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: آنچه که هم‌اکنون به عنوان رتبه‌بندی در آموزش و پرورش اجرا شده است افزایش حقوق است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به انتقادات می‌گوید که برای افزایش حقوق معلمان باید به سمت اجرای رتبه‌بندی برویم این در حالی است که میزان افزایش حقوق‌ها طبق قانون انجام شده و برای افزایش بیشتر بایستی رتبه‌بندی اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: تعدادی از معلمان هم درخواست اعمال مدرک دوم تحصیلی خود را دارند که بر همین اساس هم افزایش حقوقی شامل حال آنها خواهد شد.

فلاحی اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان تاکنون ورودی نکرده است و چون این کمیسیون به تازگی تشکیل شده، در مورد جزئیات رتبه‌بندی ورودی نداشته‌ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: از هفته پایانی تیرماه وارد مباحث تخصصی و جزئی مربوط به دستورکارهای کمیسیون آموزش خواهیم شد که یکی از درخواست‌ها و مطالبات ارجاعی، رتبه‌بندی معلمان است.

false
true
false
false

true