×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وسایل گمشده خود را در مترو پیدا کنید

وسایل گمشده خود را در مترو پیدا کنید

 

اخبار خواندنی های پایشگر- همه ما روزی ، چیزی از وسایلمان را گم کرده ایم اما امروزه راه هایی هم برای پیدا کردن وسایل گمشده وجود دارد. مترو یکی از وسایل نقیله امروزی است و اگر با ما همراه باشید ، به شمامی گوییم که چگونه وسایلی را که در مترو گم کرده اید ؛ می توانید ، پیدا کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، اگر وسیله خود را در مترو گم کردید به مدت یک هفته فرصت دارید تا به انتظامات ایستگاه مراجعه کنید و آن را تحویل بگیرید. اگر در این مدت موفق به مراجعه حضوری نشدید طبق روال تمامی وسایل پیدا شده که کسی سراغی از آنها نگرفته است به ایستگاه مرکزی هر خط فرستاده می‌شود تا در سامانه ستاد اشیا پیدا شده ثبت شود و بعد از یک هفته نیز وسایل به ستاد مرکزی تحویل داده می‌شوند.

بعد از این می‌توانید از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ روزهای شنبه تا پنج‌شنبه با تلفن‌های ۳۳۹۰۰۱۷۲ و ۳۳۹۰۰۱۷۱ ستاد تماس گرفته و جویای وسایل گمشده خود شوید، در صورت تطبیق مشخصات، وسایل به شما تحویل داده می‌شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به نشانی metro.tehran.ir در زیر منوی «خدمات بهره‌برداری» جویای وسیله خود شوید.

گفتنی است لیست تفکیک شده اشیای فرستاده شده به‌صورت دوره‌ای اعلام می‌شود. این اشیا تا دو ماه در ستاد باقی می‌مانند و اگر در این مدت صاحب آن پیدا نشد مراحل اداری طی شده و به انبار فجر حضرت امام مربوط به اموال بلاصاحب و بلا وارث تحویل داده می‌شوند. ضمناً مدارک شناسایی هم به مراکز صادرکننده فرستاده می‌شوند.

false
true
false
false

true