true
اخبار بانک و بیمه پایشگر- مدیرعامل شرکت، ضمن بیان مطلب فوق، تصریحکرد: این شرکت در ساعتهای نخست حادثه براساس وظیفه انسانی و اجتماعی خود به یاری حادثهدیدگان شتافت و کمکهای انساندوستانه خود را به مناطق زلزلهزده ارسال کرد. پس از اینکه شرایط بحرانی منطقه تا حدودی مدیریت شد و ساماندهی نسبی زلزلهزدگان صورت گرفت، شرکت بیمه کوثر انجام وظیفه حرفهای خود را در زمینه بازدید، ارزیابی و پرداخت خسارت آغاز کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پایشگر به نقل از ریسک نیوز، مجید مشعلچی فیروزآبادی خاطرنشانکرد: ۴۰تیم ارزیاب خسارت متشکل ازکارشناسان خبره صنعت بیمه کشور از واحدهای تحتپوشش بازدید کردند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان شرکت بیمه کوثر بهصورت ۲۴ساعته آماده ارایه خدمات به آسیبدیدگان غرب کشور بودند، گفت: حضور مسئولان، مدیران و کارشناسان ستاد و سرپرستیها در کنار حادثهدیدگان باعث افزایش اعتماد بیمهشدگان شد.
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با بیان اینکه بهمنظور تسریع در پرداخت خسارت به زلزلهزدگان و کاهش آلام آنان برپایی چادر پرداخت خسارت سیار، افزایش مهلت قانونی ثبتنام و قبول اعلام خسارت تا ۶۰روز و نیز حضور ۷۰نیروی متخصص از ۲۶سرپرستی سراسر کشور در مناطق زلزلهزده انجام گرفت، بیانکرد: خسارت بیمهشدگانی که بیمهنامههای آنان بهصورت قرارداد تجمیعی صادر شده بود، براساس قرارداد میان سازمان متبوعشان و شرکت بیمهکوثر پرداخت شد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: پس از پرداخت خسارت کمیسیون فنی بازخوانی پروندههای خسارت زلزلهزدگان مناطق غرب کشور بهمنظور رعایت حقوق بیمهشدگان و افزایش رضایتمندی ذینفعان تشکیل شد.
وی تاکیدکرد: با بهرهمندی از کارشناسان کمیته ریسک و واگذاری ریسک حدود ۶۸درصد از بیمهنامههای آتشسوزی صادر شده در این مناطق بهصورت اتکایی به سایر شرکتهای بیمهای، خسارتهای ناشی از این حادثه ضرر و زیان مالی چندانی به شرکت وارد نکرده است.
false
true
https://paieshgar.ir/?p=20579
false
false