×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چرا پای قوه قضائیه به پرونده موزه هنرهای معاصر باز شد؟

چرا پای قوه قضائیه به پرونده موزه هنرهای معاصر باز شد؟

اخبار فرهنگی هنری پایشگر-معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از روند پیگیری پرونده موزه هنر‌های معاصر اهواز در دستگاه‌ قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ،ناصر آریایی نیا در خصوص رسیدگی به تخلفی که پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز در تعهدات خود انجام داده است، گفت: ما به دلیل مشکلاتی که برای موزه هنرهای معاصر اهواز پیش آمده است، از فرد طرف قرارداد شکایت کردیم و پرونده در دست دستگاه های قضایی است.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برای انجام فعالیت‌های فاخر و فرهنگی با این فرد قرارداد بسته بود. در صورتی که او به تعهدات خود عمل نکرد و گنجینه موزه در حال حاضر در شرایط مساعد نگهداری نمی شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ نمایشگاهی در موزه اهواز دایر نیست، اظهار کرد: زمان به سرانجام رسیدن شکایت ها فعلاً مشخص نیست؛ زیرا الان پرونده در دست دستگاه قضاست و ما نمی توانیم درباره آن اظهار نظر کنیم.

آریایی نیا در پاسخ به اینکه آیا پیش از انعقاد قرارداد، سوابق فرهنگی و هنری فرد مورد نظر مورد بررسی قرار گرفته بود یا خیر، گفت: این قرار داد در زمان مدیریت من منعقد نشده؛ لذا از مراحل و جزئیات آن اطلاع ندارم.

false
true
false
false

true