×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چه سهامی امروز بیشترین رشد را داشت؟

چه سهامی امروز بیشترین رشد را داشت؟

اخبار بورس پایشگر- سهام شرکت‌های کارخانجات تولیدی شیشه رازی، فیبر ایران و بورس کالای ایران امروز در بورس و شرکت‌های فرابورس ایران، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه معلم در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۶۷۴واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۴میلیارد و ۷۵۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۲۶۹میلیارد تومان در ۵۵۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کارخانجات تولیدی شیشه رازی، فیبر ایران و بورس کالای ایران امروز بیشترین رشد نرخ را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سیمان خزر، سیمان ارومیه و سیمان بهبهان نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۹۱۰میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳۳۳میلیارد تومان در ۳۳۸هزار نوبت، آیفکس ۳۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۴۵۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه معلم بیشترین رشد نرخ را داشتند و شرکت‌های فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و دارویی ره‌آورد تامین هم بیشترین کاهش نرخ را شاهد بودند.

false
true
false
false

true