×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کارگزاری های برتر معرفی شدند

اخبار بورس پایشگر – با اتمام دوره سوم سال جاری ، بورس تهران ۱۷۹ روز را سپری کرد و طی آن افزون بر ۳۷۳٫۴ میلیارد سهم به ارزش بالغ بر ۱۱۵٫۷ هزار میلیارد تومان توسط شرکت های کارگزاری دست به دست شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، در آبان ماه با ۲۰ روز فعالیت، ۴۶ میلیارد سهم به ارزش ۱۵٫۸ هزار میلیارد تومان معامله شده بود که در مقایسه با معاملات آذر ماه (۲۸٫۴ میلیارد سهم به ارزش ۱۱٫۱ هزار میلیارد تومان در ۱۹ روز فعالیت) حکایت از کاهش ۳۸ و ۳۰ درصدی درحجم و ارزش معاملات دارد.

در این حجم از معاملات شرکت های بورسی، ۱۰ کارگزار با سهم ۵۰٫۵۴ درصدی بیش از ۵٫۶ هزار میلیارد تومان را به نام خود کرده اند تا ۵٫۵ هزار میلیارد تومان دیگر نصیب ۹۶ کارگزار دیگر شود.

کارگزاری بانک مسکن در صدر این گروه، سهم ۱۰٫۵۷ درصدی معاملات آذر را به خود اختصاص داد. کارگزاری مفید نیز با تکیه بر مشتریان خرد و کلان و رویه معاملات آنلاین با سهم ۹٫۰۲ درصدی در رتبه دوم ایستاد.

کارگزاری های خبرگان سهام، بانک پارسیان و آگاه به ترتیب با سهم ۶٫۰۵،۷٫۴۳ و ۴٫۳۸ درصدی در رده های سوم،چهارم و پنجم ایستادند.

در رده های بعدی هم کارگزاری های تامین سرمایه نوین، بانک سپه، بانک ملت، بانک شهر و بانک پاسارگاد با انجام ۲٫۸۵، ۲٫۶۹، ۲٫۵۶، ۲٫۵۵ و ۲٫۴۴ درصدی معاملات بورس در آذر ماه قرار گرفتند تا به این ترتیب، از پله های ششم تا دهم در اختیار چهار شرکت کارگزاری وابسته به بانک باشد.

درانتهای این جدول ۱۰۶ شرکتی هم ۱۰ کارگزاری شاخص سهام، پارس نمودگر، ارزش آفرین الوند، نماد شاهدان، امید سهم، جهان سهم، سهم یار، دنیای نوین، فولاد مبنا و آبتین استاک با سهم صفر تا ۰٫۰۶ درصدی ایستاده اند.

false
true
false
false

true