×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشف قیمت ۳۶۵ تومانی سهام شرکت صنایع ماشین های اداری ایران

اخبار بورس پایشگر- فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت صنایع ماشین های اداری ایران آغاز و هر سهم دوازدهمین شرکت جدید سال با ۳۶۵ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از بورس پرس، دقایقی پیش با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در بازار دوم معاملات فرابورس ، هر سهم این شرکت تازه وارد ۳۶۵ تومان کشف قیمت شد.

در این عرضه ۱۲۰ میلیون سهمی که با اختلال در سفارش خرید و گلایه برخی معامله گران آنلاین همراه بود، محدوده قیمتی هر سهم ۳۳۲ تا ۳۶۵ تومان و سهمیه هرکد حقیقی و حقوقی ۲۰۰۰ سهم تعیین شده بود که به دلیل استقبال متقاضیان در عرضه اولیه ، سهمیه هر سرمایه گذار به ۳۹۹ سهم کاهش یافت که به نقدینگی حدود ۱۴۶ هزار تومانی نیاز بود.

به این ترتیب، بیش از ۳۰۴ هزار و ۱۰۷ نفر قادر به خرید سهام این شرکت می شوند و طی آن رکورد مشارکت بیش از ۳۱۰ هزار نفری در عرضه اولیه ۵ درصد سنگ آهن گهر زمین شکسته نشد.

“مادیرا” پس از عرضه سهام ۱۱ شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر ، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین نخ قم ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، دارو سازی اوه سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، پتروشیمی بصیر و سنگ آهن گهر زمین، دوازدهمین شرکت جدید سال جاری بشمار می رود.

false
true
false
false

true