×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۰ کلانتری در تهران احداث می شود

۲۰ کلانتری در تهران احداث می شود

اخبار اجتماعی پایشگر– آئین کلنگ زنی ساخت سومین کلانتری منطقه هشت صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در فراجا برای سال ١۴٠١ گفت: بر این اساس قرار است ٢٠ کلانتری به شرط تأمین زمین از سوی شهرداری در تهران بزرگ احداث شود.

وی افزود: روزانه ١٢ هزار نفر مراجعه کننده شخصی به کلانتری‌ها وجود دارد که افزایش تعداد کلانتری‌ها زمینه ساز امنیت در شهر و ام القرای جهان اسلام خواهد شد.

در ادامه این مراسم فاطمه تنهایی شهردار منطقه راه اندازی کلانتری جدید در منطقه ٨ را یکی از اولویت‌های مطالبات مردمی عنوان و تصریح کرد: ١۵ سال است که شهروندان این منطقه برای راه اندازی

کلانتری سوم درخواست داشته اند به طوری که اولین درخواست شهروندان در دیدارهای مردمی در مساجد همین مساله بوده است.

در ادامه این مراسم حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به کمبود سران کلانتری در منطقه هشت گفت: به لحاظ جبران کمبود امنیت، خاصه در ناحیه٣ منطقه ٨ به زودی احداث ساختمان در دستور کار شهرداری منطقه قرار خواهد گرفت و با همت بالاتر این ساختمان به بهره برداری می‌رسد.

کلنگ ساخت کلانتری خیابان کرمان را پدر شهید حامد ضابط شهید مدافع امنیت به همراه مادر شهید گلشن دوست و مادر شهید بیاتی بر زمین زدند.

سومین کلانتری منطقه هشت با مساحت یک هزار و ۶٠٠ متر مربع به صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه و نیروی انتظامی ساخته می‌شود. شهرداری منطقه هشت مسئول ساخت ساختمان سه طبقه در زمین اختصاص یافته از سوی نیروی انتظامی است.

در این مراسم صادق زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، بنی حسینی دادستان منطقه، سرهنگ محمدی رئیس بسیج منطقه، سرهنگ نادری سرکلانتر، سرهنگ شمسعلی رئیس پلیس راهور منطقه و معتمدین محلات نیز حضور داشتند.

false
true
false
false

true