×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آموزشگاهی که پول می‌گیرد، کلاس برگزار نمی‌کند، پول را هم پس نمی‌دهد!

آموزشگاهی که پول می‌گیرد، کلاس برگزار نمی‌کند، پول را هم پس نمی‌دهد!

 

 یادداشت و تحلیل پایشگر- مثل همه پدر و مادرها در ایام تابستان برای ثبت نام آموزش یکی از زبان های خارجی به یکی از آموزشگاه هایی که پیش از این در سال های گذشته پیامک های بسیاری از آنها گرفته بودم ،مراجعه کردم.

مسئول پذیرش با تعریف و تمجید فراوان از اساتید و کلاس های آموزشگاه وشرایط ویژه گفت وثبت نام  انجام شد . همان خانم ،اعلام کرد که تا ده روز آینده ،کلاس گروهی زبان خارجی مورد نظر آغاز می شودو شهریه یک میلیون و سیصد هزار تومانی ترم اول را همانجا به صورت کامل دریافت کرد.عصرهمان روز خانمی دیگر از آموزشگاه تماس گرفت و گفت که باید مبلغ ۳۰۰ هزار تومان بابت پول کتاب پرداخت کنیم ومن هم پرداخت مبلغ فوق را به زمان شروع کلاس، موکول کردم.

بعد از ثبت نام، از طرف آموزشگاه هیچ تماسی گرفته نشد و در این مدت چند بار تماس  گرفتیم و هربار برگزاری کلاس را به هفته آینده کلاس موکول می کردند.هربارهم که با آموزشگاه تماس می گرفتیم کسانی که به تلفن  پاسخ می‌دادند به امور جاری آموزشگاه تسلط نداشتند و هرکدام پاسخی متفاوت می دادند .یکی می گفت کلاس به حد نصاب نرسید. دیگر می گفت که کلاس تا چند روز دیگر برگزار می شود در واقع هر بار وعده سر خرمن می دادند.

در نهایت آخرین بارکه تماس گرفتم باز برگزاری کلاس را به آینده موکول کردند و به مسئول مربوطه اعلام کردم که دیگر این کلاس به درد ما نمی خورد و به دلیل برگزار نشدن کلاس در زمان مقر، تابستان را از دست دادیم و شهریه را عودت دهید و دوباره از همانجا پاس دادن ها شروع شد.هریک از کارمندان این مسئله را به دیگری محول  می کرد و در نهایت بعد از چند روز پیگیری یکی از کارمندان اطلاعات حساب بانکی برای واریز وجه را دریافت کرد و گفت که مبلغ ثبت نام، به حسابمان  واریز می شود.

بعد از گذشت ۱۰ روز از این مکالمه و عدم واریز وجه و پیگیری نکردن، به آموزشگاه  مراجعه کردم که متاسفانه با برخورد بسیار ناشایست کارمند آموزشگاه مواجه شدم و در نهایت مسئول پذیرش با بهانه های مختلف گفت که اواسط ماه آینده واریز می کنند.

این در حالی است که مبلغ شهریه کلاس برگزار نشده، دو ماه بدون هیچ توضیح موجهی  در اختیار گرفتند.در شرایطی که آموزشگاه های خصوصی باید مشتری مداری را در صدر کارهای خود قرار دهند، متاسفانه به گونه ای برخورد می کنند که سبب سلب اعتماد می شودو مسئولان آموزشگاه  اصلا برایشان از دست دادن زمان و حتی مخاطب و زبان آموز  اهمیتی ندارد و متاسفانه  هیچ کسی هم پاسخگو نیست .

مسئولان آموزشگاه زبان چگونه می خواهند زمان از دست رفته را پاسخگو باشند؟آیا بهتر نیست به جای چند دختر جوان تازه کار، از افرادی استفاده کنند که به اصول مشتری مداری آشنا باشند؟

 

نامه رسیده به پایشگر

 

false
true
false
false

true