×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
false
true
درخشش هنرمندان خراسان در برج میلاد

پایشگر-هنرمندان خراسان رضوی در جشنواره چارسوق خوش درخشیدند.

به گزارش پایشگر، این گردهمایی  به همت مجمع هنرمندان خراسان ،سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، شهرداری تهران و برج میلاد در حاشیه برج میلاد به منظور آشنایی مردم با جاذبه‌های گردشگری این استان برگزار شد.

در این جشنواره  که با حضور فعالان فرهنگی  ۳۱ استان کشور طراحی شده ، در شب فرهنگی هر استان که در ایام تابستان هر شب در برج میلاد برگزار می شود، امکان معرفی ظرفیت‌ها و عرصه رقابت برای جذب گردشگر فراهم شده است.

دوره اول این جشنواره به ترتیب شامل استان های تهران، قم، قزوین، گیلان، ایلام، آذربایجان غربی، فارس، هرمزگان، خراسان شمالی، زنجان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، سمنان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، البرز، لرستان، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، اردبیل، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و خراسان جنوبی برگزار شد و در نهایت هشت استان برای ارائه مجدد برنامه های خود انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش ،در این شب هنرمندان شهرستان های مختلف این استان به هنرنمایی پرداخته و صنعتگران نیز به معرفی صنایع دستی خود پرداختند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران استان خراسان رضوی برگزار شد، محسن میرزاده ، چند قطعه با لهجه کرمانجی  اجرا کرد. همچنین گروه رقص فرخه نیز برنامه اجرا کردند.

هشت استان برگزیده این گردهمایی ، در مراسمی با حضور رییس جمهور ، برنامه اجرا می کنند.

 

 

 

false
true
false
false

true