×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آنروا: اسرائیل رکورد قتل عام‌ها را شکسته است

آنروا: اسرائیل رکورد قتل عام‌ها را شکسته است

اخبار بین‌الملل پایشگر– «فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) گفت: اسرائیل رکورد قتل عام کودکان، کارکنان سازمان های امداد رسان، فعالان رسانه و کادر پزشکی را شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، لازارینی در سخنانی افزود: کلمات نمی توانند جنایت های جنگ ۶ ماهه علیه غزه را توصیف کنند، همه چیز نابود شده است. بیمارستان ها و مقرهای سازمان ملل برخلاف قوانین انسانی و بین المللی تخریب شده و همه خطوط قرمز زیرپا گذاشته شده است.

وی افزود: زندگی دو میلیون نفر در نوار غزه در یک چشم به هم زدن نابود شد و شمار زیادی، عزیزان خود را از دست دادند. همه چیز غیر از دل های اندوهگین و عزادار، نایاب است.

لازارینی تصریح کرد: این بدترین جنگ از نظر بکارگیری فناوری هایی است که برای آسیب رساندن به انسان ها بکار می رود.

وی اظهارداشت: گرسنگیِ ساخته انسان، پیکرهای نوزادان و کودکان را می بلعد و گرسنگی ناشی از محاصره نوار غزه از سوی اسرائیل، اوضاع را وخیم تر کرده است. انسان گمان می کند که در دوره ای دیگر زندگی می کند.

رئیس ژانس امدادرسانی و کاریابی ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک گفت: همزمان با همه این جنایت ها، حمله به مقرهای آنروا به عنوان بزرگترین نهاد کمک رسان در نوار غزه با هدف انحلال آن و محروم کردن ملیون ها فلسطینی از کمک ها ادامه دارد.

لازارینی اضافه کرد: با وجود مذاکرات سیاسی و دیپلماتیک بی نتیجه و صدور بیانیه های زیبا، دهانه جهنم غزه روز به روز گسترده تر می شود.

وی افزود: ما خواستار حفظ جان غیرنظامیان در هر مکانی، آزادسازی همه اسیران، برقراری آتش بس و بازگشایی گذرگاه ها برای ورود کمک های آنروا هستیم.

لازارینی گفت: کشتار غیرنظامیان یک فاجعه است و اکنون باید هرچه سریعتر انسانیت خود را بازیابیم.

آژانس امدادرسانی و کاریابی ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک تاکنون بارها از جلوگیری رژیم صهیونیستی از ورود کمک ها به مناطق مختلف نوار غزه شکایت و انتقاد کرده است.

false
true
false
false

true