×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیمه معلم، پرداخت خسارت به سیل زدگان گلستان را عملیاتی کرد

بیمه معلم، پرداخت خسارت به سیل زدگان گلستان را عملیاتی کرد

اخبار بانک و بیمه پایشگر-این شرکت بیمه ای ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان های کشور اعلام می دارد در راستای عمل به اصول حرفه ای بیمه گری و تعهد به بیمه گذاران ، پرداخت خسارت به زیان دیدگان سیل گلستان را پس از ارزیابی کارشناسی دقیق، وارد مرحله عملیاتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، تا این لحظه حدود ۹۰ پرونده خسارت در دو شهر آق قلا و گنبد تشکیل شده که تا کنون پرداخت خسارت یازده مدرسه در آق قلا با تحویل چک در محل خسارت صورت گرفته است.

لازم بذکر است، شرکت بیمه معلم با بررسی تعداد بیمه نامه های صادره در مناطق سیل زده و با اطلاع رسانی به مدیرانی که امکان بازدید از مدارس آنها وجود دارد پس از کامل شدن ارزیابی خسارت به زودی سایر پرداختها را نیز در دستور کار قرار می دهد.

گفتنی است ، از انجا که بیمه معلم طبق برنامه استراتژیک وراهبردی خود معتقد است که فقط بیمه گر زمان انعقاد قرارداد نیست بلکه در زمان پرداخت خسارت همراه بیمه گذاران است در این راستا با تسریع در امر ارزیابی خسارت مناطق سیل زده ، پرداخت خسارت را وارد فاز عملیاتی کرد.

همچنین این شرکت بیمه در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی و همدردی با هموطنان عزیز در مناطق سیل زده ارسال اقلام ضروری و کمکهای نقدی را در دستور کار قرار داده است.

گرازشهای تکمیلی در خصوص نحوه پرداخت خسارت سیل در مناطق دیگر کشور متعاقبا منتشر خواهد شد.

false
true
false
false

true