×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خریداران خودرو تا یک سال حق فروش ندارند

پایشگر- رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا با عرضه خودروی داخلی قیمت‌ها شکسته خواهد شد یا خیر، گفت: فعلا باید دید که خودروسازان می‌توانند خودروی مورد نیاز مردم را تولید کنند یا خیر؟ بسیاری از خودروهای نیمه تمام در کف کارخانه‌ها انباشت شده‌اند.

به گزارش پایشگر به نقل از جهان نیوز، با این وضعیت چطور می‌توان انتظار داشت که خودروسازان به موقع خودروهای پیش فروش شده را به دست مردم برسانند؟
سعید موتمنی درباره تاکید شورای رقابت در زمینه افزایش قیمت خودروهای داخلی اظهارکرد: افزایش رسمی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت می‌تواند بهانه خودروسازان را در زمینه افزایش قیمت‌ها برآورده کند.

برآوردها نشان می‌دهد از ابتدای سال تاکنون قیمت خودروها از در کارخانه تا کف بازار اختلاف چندین درصدی داشته است. اگر حاکمیت در زمینه تولید و قیمت‌گذاری کالاها به بخش‌خصوصی میدان می‌داد چنین آشفتگی‌هایی را در بازار شاهد نبودیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه گفته شده خریداران خودرو تا یک سال حق فروش ندارند و این مسئله چه تاثیری در بازار دارد؟ افزود: با این نوع تصمیم‌گیری‌ها دست واسطه‌ها قطع خواهد شد و مصرف‌کنندگان و متقاضیان واقعی در صف خرید خودروهای داخلی قرار خواهند گرفت.

false
true
false
false

true