×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

اخبار بورس پایشگر- شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه، ۱۶ خرداد ماه) با ۹ هزار ۸۶۶ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، شاخص هم‌وزن با پنج هزار و ۱۱۱ واحد افزایش به ۷۷۶ هزار و ۴۱۴ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۲۱۲ واحد رشد به ۵۱۳ هزار و ۳۰۴ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۹ میلیارد و ۹۲۷ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۸ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال معامله شد.

بانک ملت (وبملت)، ایرانخودرو (خودرو) ، پتروشیمی پارس( پارس)، نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و سایپا (خساپا) تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل پرداخت الکترونیک (پی باد)، کمک فنرایندامین (خکمک) و بهساز کاشانه تهران(ثبهسار) تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، پرداخت الکترونیک (پی باد)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودر (خگستر)، بانک ملت (وبملت)، کمک فنرایندامین (خکمک)، ایرانخودرو (خودرو)، سایپا (خساپا) و بهساز کاشانه تهران(ثبهسار) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز ۱۳۱ واحد افزایش داشت و به ۲۸ هزار و ۹۴۴ واحد رسید.

در این بازار بیش از ۵ میلیارد و ۸۳۲ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۵۲ هزار و ۶۱۶ نوبت بود.

بیمه پاسارگاد(بپاس)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان( فغدیر)، ایران خودرو دیزل( خاور)، پتروشیمی تندگویان (شگویا) و فرابورس بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

سرمایه گذاری صبا تامین(صبا) و پتروشیمی زاگرس(زاگرس) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

false
true
false
false

true