×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وقوع ۲ تصادف زنجیره‌ای با ۷ مصدوم در آزادراه زنجان – قزوین

وقوع ۲ تصادف زنجیره‌ای با ۷ مصدوم در آزادراه زنجان – قزوین

اخبار حوادث پایشگر- سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۶۵ لاین شمالی آزادراه زنجان – قزوین روی داد که در این سانحه ۶ خودرو با هم برخورد و ۳ نفر از هموطنان مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، حکمت‌اله‌هاشمی‌ صبح امروز (۳ تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۱ در کیلومتر ۶۵ لاین شمالی آزادراه زنجان – قزوین توسط اورژانس تصادف زنجیره‌ای اطلاع داده شد که در این حادثه ۶ خودرو با هم برخورد و سه نفر از هموطنان مصدوم شدند.

وی افزود: ۲ تیم پنج نفره از تیم‌های عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات بلافاصله از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: در این سانحه چهار خودروی سواری، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان بر اثر برخورد و مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول ‌با بیان اینکه پایان عملیات در ساعت ۱۶:۵۲ ثبت شده بود، افزود: تیم‌های عملیاتی اقدام به کنترل جریان ترافیک، مدیریت و تثبیت صحنه و در تحویل مصدومان به اورژانس کمک کردند.

وی اضافه کرد: ساعت ۱۵:۱۶ گزارش یک فقره واژگونی پژو پارس جهت امدادرسانی به ندای امداد گزارش شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این تصادف در کیلومتر ۶۸ لاین شمالی آزادراه زنجان – تبریز اتفاق افتاده بود که بلافاصله یک تیم همراه با ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیرپارک برای امدادرسانی اعزام شدند. چهار مصدوم این سانحه رانندگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

false
true
false
false

true