×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۶ نفر در ارتباط با توزیع مشروبات الکلی مرگ آور در البرز دستگیر شدند

۶ نفر در ارتباط با توزیع مشروبات الکلی مرگ آور در البرز دستگیر شدند

اخبار اجتماعی پایشگر- فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۶ نفر در خصوص پرونده مسمومیت شهروندان در اثر استفاده از مشروبات الکلی مسموم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سردار “حمید هداوند” گفت: به دنبال فوت حدود ۱۴ نفر از شهروندان بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده از مشروبات الکلی مسموم در سطح استان تیم ویژه‌ای برای بررسی این موضوع در پلیس استان تشکیل شد.
وی افزود برابر بررسی های اولیه و اقدامات میدانی ماموران مشخص شد که ۱۴ شهروند بر اثر استفاده از مشروبات الکلی مسموم فوت و ۸۰ نفر دیگر دچار مسمومیت شده اند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی در سطح استان قبل از خارج شدن از استان دستگیر تحقیقات میدانی برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه مشخص شد که توزیع کنندگان به صورت غیرقانونی اقدام به دریافت الکل های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن کرده و پس از تولید اقدام به توزیع آن می کنند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر الکل صنعتی از کارخانه مذکور کشف و این کارخانه پلمپ گردیده است.
سردار هداوند با بیان اینکه سه نفر نیز در خصوص فروش الکل صنعتی به صورت خارج از شبکه دستگیر شدند، گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و در اخبار بعدی به اطلاع همونطنان عزیز خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری پیش تر درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.

“حسین فاضلی هریکندی” درخصوص جزییات فوت چند نفر براثر مصرف مشروبات الکلی در کرج اظهار کرد: در روزهای گذشته ۸۸ نفر به علت مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در نقاط مختلف شهرستان کرج مسموم و ۱۴ نفر نیز فوت کردند که در بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری بستری بودند.

وی افزود: در این رابطه برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز ساعتی پیش اعلام کرد : طبق آخرین آمار ۹۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات سه روز اخیر به بیمارستان های این استان انتقال یافته اند.

false
true
false
false

true