×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیمه سامان برای هر سهم ۲۰۷ ریال سود کنار گذاشت

بیمه سامان برای هر سهم ۲۰۷ ریال سود کنار گذاشت

اخبار بانک و بیمه پایشگر- شرکت ۱۵۰ میلیارد تومانی بیمه سامان در پایان شهریورماه سال جاری، ۲۰۷ ریال سود به ازای هر سهم، کنار گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، شرکت بیمه سامان با نماد بساما(بسامان) با انتشار اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه سال جاری، از تولید ۳۰۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال سود خالص در مقطع یادشده، خبر داد.

بر اساس این گزارش، سود انباشته پایان دوره بیمه سامان نیز ۶۹۱ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال اعلام شده است.

در همین حال بیمه سامان موفق شده است سود عملیاتی خود را نسبت به پایان شهریورماه سال گذشته ۳۸ درصد رشد دهد و آن از مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال به ۱۹۸ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال افزایش دهد.

طبق آمار منتشرشده، حق بیمه صادره (قبولی اتکایی) بساما در پایان تابستان سال گذشته ۴٫۵۱۹ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال بوده که با ۳۰ درصد جهش به ۵٫۸۷۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در پایان شهریورماه امسال رسیده است.

درآمد حق بیمه شرکت بیمه سامان نیز در همین مدت، از ۳٫۲۰۷ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال به ۴٫۱۹۴ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال افزایش یافته که نشان دهنده رشدی معادل ۳۱ درصد است.

شرکت بیمه سامان همچنین تا پایان تابستان امسال، ۳٫۴۷۵ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال به بیمه گزاران خسارت پرداخت کرده است.

بر اساس صورت های مالی منتشره، جمع دارایی های بیمه سامان در پایان شش ماهه امسال به ۲۲٫۰۷۸ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال رسیده در حالی که این رقم در پایان سال گذشته، ۱۸٫۹۵۴ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال بوده است که رشدی ۱۶ درصدی را نشان می دهد.

false
true
false
false

true