×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانشگاه تهران تا ۵ بهمن ادامه دارد

ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانشگاه تهران تا ۵ بهمن ادامه دارد

اخبار اجتماعی پایشگر– مدیر مسجد دانشگاه تهران اعلام کرد: مهلت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف تا ۵ بهمن ماه فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام سید محمدتقی حسین‌زاده، مدیر مسجد دانشگاه تهران گفت: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی در مسجد دانشگاه تهران که قدمت چند ده ساله دارد، این برنامه معنوی در مسجد دانشگاه تهران در ایام‌البیض ماه رجب (۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه) با حضور خانواده بزرگ دانشجویی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از ۲۷ دی ماه آغاز شده و تا ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد، افزود: ثبت‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف با استقبال خوبی مواجه شده است و همچنان دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تهران می‌توانند با مراجعه به سایت مسجد دانشگاه تهران به نشانی utmq.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر مسجد دانشگاه تهران تاکید کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران، در اولین فرصت پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی صورت گرفته و اسامی ثبت‌نام‌کنندگانی که توفیق حضور در مراسم اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران نصیب‌شان شده است، اعلام می‌شود.

false
true
false
false

true